reklama

Pán Fico, podľa mňa nemôže byť v svrabe republika, ktorá

- vypláca urazenému predsedovi najvyššieho súdu 125 000€ odškodné za nactiutŕhanie, - vypláca vyše stotisícové zlaté padáky, - stavia predražené diaľnice, - ignoruje pochybné nástenkové a podobné tendre, - môže si dovoliť nechať po slobode pobehovať gorily, - má premiéra, čo ho nezaujíma plytvanie v NR SR (viď notebooky za 1 600€) a ktovie čo všetko ho ešte nezaujíma...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mimochodom, prestaňte sa už vypytovať učiteľov, kde vziať na školstvo peniaze, vy ste za to platení, páni politici, ja sa vás tiež nepýtam ako mám učiť Pytagorovu vetu!

Stále nám podsúvate ako vzory fínske školstvo, nemeckú ekonomiku... súhlasím, pozrite sa do ich rozpočtov, koľkými % prispievajú zo svojho HDP na školstvo vedu a výskum... Takže menej kradnúť, lepšie prerozdeľovať a hor' sa do práce!

A tieto moje tipy na šetrenie, berte ako prejav dobrej vôle, že za vás robím vašu robotu!

Ivan Bezák

Ivan Bezák

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľom matematiky a informatiky na Gymnáziu L. Novomeského v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  štrajkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu